Obserwatorzy

wtorek, 6 listopada 2012

Kolory jesieni

Cześć Wam wszystkim! 
Nowy makijaż ooo tak! jak widać za oknem piękna Polska jesień w pełni, szczerze Wam powiem że lubię tę porę roku, uwielbiam wtedy spacerować po parku, 
gdy liście spadają z drzew i jest ich po prostu pełno, a gdy słońce zaświeci to już nic nie trzeba, od razu się pogodniej w duchu robi :)
 no ale cóż dziś przychodzę do Was z makijażem w kolorach jesieni czyli zieleń, złoto, pomarańcz z odrobiną błękitu. Mam nadzieję że przypadnie Wam do gustu tak jak i mnie.

Kosmetyki które wykorzystałam do stworzenia tego make up-u:
Twarz:
Podkład Satin Finish nr 300
Puder Ben Nye banana
Bronzer Inglot 51
Korektor W7
Rozświetlasz Revlon Bare it all nr 370
Oczy:
Baza pod cienie Artdeco
Cień bazowy Inglot 330
Złoty cień paleta 98 cieni Sephora
Zielony cień L'Oreal Permanent KAKI 009
Pomarańczowy paletka Sleek-ultra matts
Cień sypki złoty My secret 03
Tusz Meybelline Volum Express Falsies
Czarna kredka Pierre Rene
Usta: 
Essence stay with me 03 candy bar





Tym razem nie będe opisywała co na danym zdjęciu wykonuje, sami dobrze zobaczycie :)


(1)


(2)


 (3)


(4)


(5)


(6)


(7)


(8)


(9)


(10)


 (11)


I tak prezentuje się skończony makijaż oka




Usta


 A tutaj juz zdjęcie całości makijażu.



I a jak podoba Wam się?
 I dajcie koniecznie znać czy taka forma opisywania zdjęć krok po kroku Wam odpowiada,
czy lepiej opisywać co na danym zdjęciu wykonuję?
Pozdrawiam Was jesiennie i do następnego bay...

2 komentarze :

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe