Obserwatorzy

piątek, 30 listopada 2012

Niebieskookie


Witam wszystkie kobietki posiadające niebieskie odcienie tęczówki!
Na prośbę kilku z Was postanowiłam wykonać makijaż dla właśnie takich koloru oczu z powiązaniem wyjścia wieczorowego, imprezowego itp.
W tym make upie połączyłam ze sobą odcienie cieni łososiowego, oberżynowego i opalizującego różowego.
 Moim zdaniem te cienie świetnie współgrają ze sobą i podbijają kolor niebieskiej tęczówki.
Niestety nie wykonałam tego makijażu krok po kroku, ponieważ poszłam na żywioł i kompletnie nie miałam planu w głowie co wykonać.

Jeżeli chcecie mogę go Wam odtworzyć jeszcze raz tym razem w krokach, dajcie znać.

Kosmetyki które były mi potrzebne to:
Twarz:
Podkład Paese 02
Puder Ben Nye
Kamuflaż Kryolan N7

Oczy:
Tusz do rzęs Anon Super Shock
Kredka Inglot 101
Eyeliner L'Oreal
Cienie: Inglot 144,368,
Kobo: 105,
Miyo: 12
Rzęsy Demi Wispies
Klej DUO czarny

Usta:
Błyszczyk Pierre Rene 12

Aaa i zapomniała bym o pięknych perełkach w kolorze zgaszonego różu


Tak prezentuje się makijaż samego oka z przerobioną w programie tęczówką

ehh jak ja bym chciała mieć taki kolor oka....

a to już prawdziwa ja i makijaż na moich zielonych oczyskach.












\Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie, na ten tydzień to tyle (chyba)
Ja mam weekend i Wam również życzę udanego weekendu.

5 komentarzy :

  1. poprostu piekny, naprawde ladnie sie komponuje z niebieskimi oczkami, z Twoim prawdziwym kolorem tez ladnie wyglada, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo za szczerą uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie pięknie wyglądał również u mnie bo mam taki sam kolor oczek jak Ty, makijaż jest po prostu cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatniak dla mnie . Jestem niebieskooka :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe