Obserwatorzy

czwartek, 22 listopada 2012

Zalotny róż..


Witam wszystkie dziewczyny, a może i chłopaków :)
Jeśli mnie bacznie śledzicie to wiecie że umieszczam swoje prace na Facebook-u tam je najszybciej zobaczycie bo na chwile obecną mam tam sporą publiczność (że się tak wyrażę).
Ale staram się w miarę możliwości przy robieniu makijażu cykać fotki bo niektóre makijaże przedstawić Wam krok po kroku, i jak już czytaliście pierwszy mój post po to stworzyłam bloga bo uwierzcie mi dostawałam mnóstwo próśb typu "jak zrobiłaś ten makijaż"

I dlatego przybywam z kolejnym makijażem step by step, którego postu kika dziewczyn nie może  się doczekać.



A więc zaczynamy "składniki"
Twarz:
Podkład Astor Skin Match 102/202
Puder Ben Nye banana
Korektor Essence 02
Bronzer BIKOR
Rozświetlacz Joko

Oczy:
Cień Inglot 127
Cień Kobo 210,203
Bazowy cień Inglot 330
Czarny Cień paletka Sleek AuNat.
Czarna kredka Inglot 101

Usta:
Błyszczyk z palety 98 cieni Sephora

Step (1)
Na wewnętrzną część powieki nakładam cień w kolorze różu i starannie go wklepuję by był bardziej intenstwny


2
Obok wcześjszego nałożonego cienia nakładam fiolet
 i łącze go z różem by przejście między kolorami było jak najmniej widoczne


3
Czarny matowy cień nakładam w zewnętrzną cześć powieki i obrysowuję załamanie, a przy tym dokładnie go rozcieram ku górze


4
Czarną kredką aplikuję w linię wodną, i rozcieram ją tym samym czarnym cieniem


5
w wewnętrzny kącik nakładam biały perłowy cień


6
Czarnym cieniem na mokro rysuję kreską przy lini górnych rzęs


7
Tuszuję starannie rzęsy i przyklejam sztuczne



Koniec







I jak Wam się podoba efekt końcowy?
Pozdrawiam Was wszystkich i zapraszam do kolejnych makijaży z serii krok po kroku
buziaki Makijażowo

5 komentarzy :

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe