Obserwatorzy

piątek, 22 lutego 2013

Twistband - domowym sposobem

Witajcie!
Dzisiaj pokaże Wam jak bardzo szybko zrobić praktyczne gumki do włosów,
 lub też ozdobę na nadgarstek.




Oryginalne Twistband robią ogromną furorę w Ameryce,  kosztują w granicach 6 dolarów za sztukę, KLIK
cena kosmiczna!!
Z odrobiną chęci same możemy je wykonać w domu, i co najważniejsze za grosze.


Co będziemy potrzebowali:

zapalniczkę

centymetr

nożyczki 

i oczywiście nasze gumki, ja zakupiłam swoje w osiedlowej pasmanterii
mają 16mm

Lamówki z jednej strony sa matowe, a z drugiej błyszczące - ja zrobię pół takich i pół takich

Filmik instruktażowy "Zrób To Sam"





Co sądzicie o tych gadżetach? 
Koniecznie dajcie mi znać.
Paaa

5 komentarzy :

  1. Czyli każą sobie płacić 24 zł za gymke z supełkiem :D? To jak mi nieraz jak mi frotka w szkole pękła i zakładałam związaną to promowałam już nowy trend :D
    Ogólnie, jak dla mnie szału nie ma... Od, guma z majtek z supełkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, opatentowali nowy trend i chcą się wzbogacić na tym, a same możemy sobie wykonać taką gumkę i też jesteśmy trendy!!!

      Usuń
    2. hehe mi tez jak pękła to wiązałam a w domu leciała do kosza a tu prosze hit sezonu hehe

      Usuń
    3. O losie, przecież każdy samemu może sobie zrobić mniejszym kosztem :D

      Usuń
  2. Mi to się podoba ale ja taka sroka na kolorowe gadżety jestem :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe