Obserwatorzy

piątek, 15 marca 2013

Make up Trendy - Moja strona.

Witajcie!

Wczoraj u mnie na Facebooku wrzuciłam fotkę  z moją stroną w kwartalniku Make up Trendy
(dostaniecie go w EMPiK-u , lub w dużych kioskach typu Kolporter, ja poszłam na łatwiznę i zamówiłam roczną prenumeratę z samego wydawnictwa)

Do końca nie wiedziałam czy moje prace się ukażą, 
dostałam tylko informację, że mają to w planach
a jak wyjdzie to się okaże 
i wyszło!!! 



I więc tak wzięłam udział w konkursie Sephorowskim "Sztuki Piękne" 
i jak to ja, wysłałam maximum ilości prac czyli 3 
i dostałam wyróżnienie, publikacje prac w magazynie MUT z czego jestem zadowolona, lecz nie na tyle jak z któregoś z miejsc. Ale wiem ciesze się z tego co mam!!!

Nie jedna pewnie pomyśli, że się jaram - tak jaram się jak głupia :D


Były 4 tematy do wyboru:

 "Romantyzm z akcentem"

"Bogactwo Baroku"

"Forma graficzna"

"Fascynacja kolorem"

Ja postawiłam na formę graficzną, i takowe prace wykonałam

Propozycja nr 1







Propozycja nr 2







Propozycja nr 3








A Wam która propozycja przypadła do gustu??..
oj jestem ciekawa.

21 komentarzy :

  1. Druga kreska jest świetna , bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie całości w drugim makijażu :) MEEEGA!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś cudowna i utalentowana, a każdy Twój makijaż jest wykonany z nieziemską precyzją. Najbardziej przekonuje mnie wizualnie propozycja druga, bo jest dramatyczna ;) Pierwsza pozycja jest charakterna, natomiast trzecia pasowałaby mi do jakiejś złej, lodowej królowej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam czytać takie komentarze :) dziękuje za wypowiedź w tej kwestii :).

      Usuń
  4. Mi ogólnie się żaden nie podoba. Po prostu nie lubię takich makijaży. A co do tych to widać na załączonych zdjęciach, że "przymulają" oczy. Jednak podziwiam precyzję z jaką je wykonałaś. Pozdrawiam ! :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To makijaże na konkurs, mało wyjściowe... Zawsze tak jest jeśli bierze się udział w konkursie to trzeba się pokazać a nie wysyłać zwykłego makijażu którego i tak nikt nie zauważy. W moim przypadku było odwrotnie. Ale dziękuje za szczerą uwagę, również pozdrawiam

      Usuń
  5. gratulacje! też bym się jarała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooooo gratulacje!!! <3 :) Druga jest tak glamour ze oderwać wzroku od zdjęcia całości nie mogę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki :)
    mi się spodobała propozycja nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga propozycja pasuje do Ciebie :) choc pierwsza nie jest zla ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ;) Najbardziej podoba mi się kreska z fioletem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow! Masz talent. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym się jarała .... Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie kreska nr. 1 z fioletem . Piękna !

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe