Obserwatorzy

piątek, 12 kwietnia 2013

Akcentujemy dolną powiekę - dla odmiany...


Cześć :*

Moi kochani,
Dziś szybko krótko i na temat.
Makijaż gdzie główne skrzypce gra dolna powieka, a że ja lubię malować na dolnej powiece stąd pojawia się drugi post,
 (pierwszy tutaj klik)

Tym razem nie szaleje z kolorem, postawiłam na bardziej wyjściową opcję, która bardziej pasuje do większości ubioru :]
w końcu mamy sezon weselny :)


Co potrzebowałam:

Podkład Pierre Rene skin balance 22
Puder Ben Nye fair,banana
Korektor MUS 2
Baza pod cienie Lime Crime
Tusz MaxFactor 2000calorie
Cienie MUG :white lies, frappe,bada bing, hipister, beaches&cream
Cielista kredka MaxFactor 090
rzęsy Ardell Demi Wispies
Złoty eyeliner Sleek
Bronzer Sleek light
Usta MUG charming + captivating




Wewnętrzną cześć powieki pokryłam cielistym cieniem, a zewnętrzną część przyciemniam o dwa tony ciemniejszym cieniem


Kącik rozjaśniam białym perłowym cieniem


Czarną kredką przyciemniam dolną powiekę i rozcierając cień wyciągam go w stronę brwi



Dokładam brązowego cienia i rozcieram go większym i tak do uzyskania pożądanego efektu



Rustuję kreskę czarnym eyelinerem na górnej powiece i łącze z wewnętrznej części z dolną powieką 



Złotym eyelinerem rysuję szpic w wewnętrznym kąciku 




Tuszuję rzesy
doklejam sztuczne (standardowo)
i GOTOWE






Policzki pokryłam bronzerem, postanowiłam trochę odbiec od standardu i nałożyłam bronzer przykładając wcześniej kartkę do policzka



Na tym zdjęciu wyszłam nieco groźnie...ups


Kolczyki Szaleo.pl
http://szaleo.pl/bizuteria-i-ozdoby/720-kolczyki-sowa-z-weglikami.html


Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego Robaczki







26 komentarzy :

  1. Śliczny i ja uwielbima podkresłić dolną powiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oko tak, lecz nie ja - kurcze nie mogłam zrobić jakoś lepszego ujęcia :(
      nie podobam się sobie tutaj

      Usuń
    2. Najlepiej się siebie zjechać, nie ma co :P świetny makijaż i pięknie wyglądasz :)) o i kolczyki mam takie same ale sówki mają mniejsze oczka :D

      Usuń
    3. No ja tam wole siebie! Właśnie kolczyki nie dodałam linku...

      Usuń
  3. piękny! Tobie we wszystkim dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje makijaże :) Mam pytanie jakim aparatem robisz zdjęcia?:)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten klasyczny akcent na dolnej powiece:) W związku z tym, iż nie radzę sobie z blendowaniem cieni, to chyba pozostanę przy zaprezentowanym przez Ciebie rozwiązaniu:) Oko jest podkreślone, a jednocześnie nie muszę obawiać się, ze uzyskam mało płynne przejścia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. oj tam... do mistrzyni to przede mną dłuuuuga droga:)

      Usuń
  7. Pięknie ;) Spróbuję ale bez tego złotego kącika ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze byłam za podkreślaniem dolnej powieki, nadaje to oczom niesamowitej wyrazistości!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny, elegancki makijaż :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz jak gwiazda filmowa na tym zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepsze tutoriale jakie kiedykolwiek widziałam.piekna:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mogę nie mieć pomalowanej górnej powieki, ale dolna zawsze i wszędzie podkreślona! :)
    Ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze robiłam nacisk na górną powiekę,nigdy nie brałam pod uwagę takiej możliwości. Muszę przetestować . Ale przyznam się że mam obawy. Ale na Tobie cudnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe