Obserwatorzy

środa, 29 maja 2013

Makijaż dla gościa weselnego




Witajcie!
Dziś szkoła makijażu z cyklu tych bardziej praktycznych, czyli dla gościa na wesele.
Make up na tę okazję, kiedy jesteś gościem weselnym, a nie panną młodą, często nastręcza trudności wielu dziewczynom. Zastanawiają się, jaki powinien być modny i elegancki makijaż na wesele.

Taki makijaż powinien korespondować z kolorystyką kreacji, ale nie jest to reguła. Kolory mogą być jedynie lekko do siebie podobne. Warto, by makijaż na wesele był trwały, zwłaszcza że zwykle takie uroczystości odbywają się latem. makijaż na wesele to kategoria makijażu wieczorowego, a więc jest to make up dość mocny, o intensywnych kolorach.

Kosmetyki:
Podkład E.L. double wear 3N1
Puder Ben Nye fair, beige suede
Korektor Essence 10
Bronzer Bikor
Baza pod cienie Lime Crime
Tusz MaxFactor 2000calorie
Cienie MUG vanilla bean, bada bing, currupt, 
Pigment MUG birthday whish
Czarna kredka Inglot 101
Usta błyszczyk Joko J122



Powiekę ruchoma pokrywam bazą, 
a następnie brązem w ciepłym odcieniu zaznaczam załamanie powieki




Wewnętrzna część powieki rozjaśniam matowym cieniem w białym kolorze




Zewnętrzny obszar górnej i dolnej powieki przyciemniam brązem, 
delikatnie staram się rozcierać go ku górze




Na środek powieki aplikuję połyskujący pigment w kolorze złota/miedzi




Czarną kredką zaznaczam linie wodną, 
oraz rysuje delikatną kreskę na górnej powiece

Pozostaje starannie wytuszować rzęsy i ewentualnie przykleić sztuczne.
Makijaż oczu na weselicho jest skończony.







Policzki zaznacz bronzerem, a usta pomaluj błyszczykiem w beżowym odcieniu





Jak Wam się podoba taki makijaż dla gościa weselnego?
Jest klasyczny, ale uważam bardzo efektowny.



J.




77 komentarzy :

  1. pięknie i sexownie zarazem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już coraz miejj. czasu kicia wie jaki makijaż bede. miała. bleki. lub. róŻ .pazury zrobi. nowym sposobem. nowoczesnym ,ja kicia juz prawie wszystko przygotowane ,jeszcze z. barmanem się pogada trochę się. pomylił ,za. dużo składników chce dac ! dziwny barman

      Usuń
    2. Kicia niemiecka jest lekko. przeziebiona ? ale za dwa dni powinno mi przejsc ? to przez to pogodę sie przeziebilam ? grillowanie na ogrodzie nie wypalilo lało i lało mocno zmoklam i sie doptawilam ? ale jestem silną kobietą wyjde z tej grypy ? za pare dni ma sie ocieplic ? pije herbatki. rozgrzewakace. i herbatki na serce to zalecenie lekarza i mam wypoczywać do gościny sierpniowej ? bo jestem wyczerpana od przepracowania i przeciazona ? mam dwa dni leżeć i na razie nie dźwigać niczego ,wybieram kosmetyki teraz leżąc inne kicie zamowicie kici peeling do twarzy ,kreskę do oczu bo mi sie kończy ,pudry na gościny mogą być z katalogu ,masło do ciała to na razie i szampon z tych lepszych może byc z avon ,i płyn do kampania bo uwielbiam ja kicia niemiecka odpoczywać w łazience ,no i puzniej zamowie sobie kosmetyki z ijej marki w drogerii ,balsamy jeszcze mam i krem nawilzajacy do twarzy .bo tamten za mało nawilza to tyle Musze wypoczywać zeby wyzdrowiec ,po herbacie lepiej sie czuję ,leżąc bede czytać bo mi sie nudzi języki po czytam ? puzniej zamowie sobie z oriflejm

      Usuń
  2. Piękny makijaż, bardzo w moim stylu, chętnie go wykorzystam w sobotę, bo idę... na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo cieszę się, że w tej sprawie mogłam pomóc makijażem :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja kicia niemiecka będę swiadkowo ! jestem. odpowiefzialna za cała organizację bo mię o to niemcy. prosili w organizowaniu jestem dobrą ! lubię takie hobbi zawsze obracam sie w śród ludzi różnej narodowości ? co prawda kicia ma trochę tremę.ale mała nie panikuje tylko.działam.ciasta wiem z kad załatwić ciasta zagraniczne są najlepsze mięciutkie pulchniutkie

      Usuń
  4. Piękny makijaż ;) pasuje do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jako panna mloda chcialbym taki mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. oczy bardzo ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny makijaż, wkrótce będę miała okazję o wypróbować. Chętnie zobaczyłabym coś jeszcze na taką okazję z użyciem fioletów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie kuś odnośnie fioletów bo ja do tych kolorków mam bzika...:)

      Usuń
  8. Piękny makijaż, chętnie wypróbuję i bez wesela. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny :) i ślicznie w nim wyglądasz :) Rok temu zmalowałam u siebie coś podobnego na wesele kuzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze!!! rewelacja!!!
    chciałabym umieć tak się malować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż, często robię sobie podobny :) No ale na pewno nie jest taki perfekcyjny jak Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow !! wygląda świetnie !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Doskonały makijaż! Dzięki za opis krok po kroku, będę próbować... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny :) tak naprawdę idealny na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Trafiłaś idealnie bo 8 czerwca idę jako gość na weselę ;)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uważam, że bardziej nadaje się dla Panny Młodej bo jest za ładny :) wiadomo, że gość musi wyglądać odrobinkę gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny makijaż...też stawiam na mocno podkreślone oko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż , nic dodać nic ująć !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudowny makijaż, ale zrobić taki to nie tak hop-siup ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie bomba :) Twarzowy i bardzo sexy :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny ;) Fantastycznie powiększa oczy ;) W takim mogłabym nawet na co dzień chodzić ;) Będę p[próbować go malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealny ! Nic przesadzonego ! Z klasą . Uwielbiam każdy twój makijaż !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie! jak zawsze mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Ps. Czym robisz zdj? Chodzi mi o model aparatu i obiektyw.

      Usuń
  25. Bardzo mi się podoba:) śliczne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  26. no popatrz :P jutro bardzo podobny makijaż mam zamiar zrobić świadkowej ;) Nie zrobię aż tak ciemnej powieki i bez kresek na linii wody, ale będzie w podobnych odcieniach :) może jakiś kolor wepchnę ;)

    Taki makijaż bardzo Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, też lubię się w takich kolorkach :)

      Usuń
    2. dziękuje, też lubię się w takich kolorkach :)

      Usuń
    3. dziękuje, też lubię się w takich kolorkach :)

      Usuń
  27. Dla panny młodej też byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny, bardzo elegancki i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest piękny, ale w mojej wersji dałabym inny kolor pomadki, tzn. naturalny kolor ust, ale taki "ładniejszy". :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Makijaż idealny na wesele i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny blog!:)
    piękny makijaż :)
    i zapraszam do siebie :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny, uwielbiam tego typu makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. super :) właśnie czeka mnie takie wyjście i to w dość poważnej roli pierwszej druhny. któraś dziewczyna już prosiła o fiolety ja również proszę bo mam zamiar użyć takich odcieni tylko sama nie potrafię zrobić takiego perfekcyjnego jak ty :) co mistrz to mistrz:) jeśli kolejne oczko mogłoby być poświęcone fioletowi byłabym bardzo wdzięczna :) pozdrawiam Krystyna K.

    OdpowiedzUsuń
  35. witam koleżankę po fachu :)
    również jestem wizażystką i uwielbiam swoją pracę! :)

    zapraszam do mnie na blog!
    chociaż tam nie o makijażu :)

    pozdrawiam! xxx

    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. perfekcyjnie wygląda ! wspaniała propozycja - jesteś bardzo zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Perfekcyjny:) Niedługo wybieram się na wesele, może uda mi się zmalować coś podobnego:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniały makijaż! Pozwolę sobie dodać do obserwowanych :)

    www.furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. klasyczny, delikatny, naturalny :) na plus. podoba mi się :)

    +obserwuję, bo robisz cudowne makijaże i będę tu zaglądać częściej aby podpatrzeć Twoje cuda.
    Miłego.

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjny makijaż!!! Wczoraj miałam okazję go wypróbować właśnie na wesele i musze przyznać że wszyscy byli zachwyceni a ja sama świetnie się w nim czułam!!! dzięki wielkie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. robisz takie piękne makijaże, że nie mogę przestać sie zachwycac, WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny makijaż. Chciałabym tak ślicznie wykonywać te makijaze tak jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj kochana tylko i wyłącznie z oficjalnej strony MUG, USA :/

      Usuń
  44. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe