Obserwatorzy

wtorek, 23 lipca 2013

Mini kolekcja moich inspiracji makijażowych. Oraz sprzęt jakiego używam.


z książek!


Witajcie!
Ten post miał się ukazać już dawno temu, lecz zawsze coś innego miałam na głowie i ten temat schodził na drugi plan.
Będzie trochę czytania!

Często pytacie się mnie, skąd biorę pomysły na makijaż, i jak to robię że się nie powtarzają?
Ten post wiele Wam wyjaśni...:)

Zacznijmy od początku...
Jak niewielka grupa z Was pamięta, gdy stworzyłam fanpage moją jedyna inspiracją była Kasia Katosu i jej prace, można tak powiedzieć że wprawiałam się w wizaż po przez odtwarzanie jej prac na sobie. Tak się właśnie zaczęło...
Potem zaczęłam sama szukać własnych inspiracji i pomysłów na nowy makijaż, może wydać się to śmieszne ale uwierzcie zainspirować się można wszystkim, dosłownie każdą rzeczą na która spojrzymy, tylko trzeba mieć jakieś wyobrażenia w tym co chcemy namalować.

Przyznam się Wam, że ja najczęściej szukam swoich inspiracji w książkach tematycznych, po prostu siadam wygodnie w fotelu biorę mój cały zbiór i przeglądam, uwierzcie po przejrzeniu jednej książki od razu się zapala żarówka z pomysłem...:)
I tak jest w moim przypadku, po prostu kombinuję co do siebie pasuje, jak można zmienić kolorystykę, coś dodać, coś ująć i już mamy własny pomysł :)
Często też mam wenę, tzn siadam wyciągam paletę cieni i maluję bez jakiegokolwiek pomysłu, bez inspiracji, czasem wychodzi a czasem muszę cały makijaż zmyć i wtedy opuszczam swe stanowisko z smutną minką. Różnie to u mnie jest.
A wyjście ostateczne to internet i filmiki na yt:)

Chciała bym Wam przedstawić moją mini bibliotekę książek do makijażu:








Nie będę się rozpisywała na temat książek, ponieważ planuję osobny post, które warto zakupić a które nie. Czekam na dostawę z długo wyczekiwanymi perełkami.


Tak samo wiele z Was pyta, czym robię zdjęcia i z jakiej lampy korzystam :)

A więc tak lampa: 
pierścień  5400K / C28W  - tylko to jest na niej napisane.
aparat Nikon D700 body
zaczynałam z Canon PowerShot SX50
obróbka PSCS6 angl.


I to na tyle, 
dajcie znać gdzie Wy szukacie inspiracji.


Pozdrawiam 
Just.



39 komentarzy :

  1. mam mam tylko ksiazek katosu
    biore z niej pomysly
    ale tez z tutoriali na yt
    x x

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zdjęcie nr jeden jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post:) czekam na post o tym które warto kupić to i ja może będę czerpać z nich inspirację i stworze coś fajnego na swojej twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny wpis, zwłaszcza dla mnie, początkującej wizażystki :)
    Ja na razie czerpię inspirację oglądając zdjęcia w internecie - między innymi Twoje Justyno :), oraz filmiki, ale z biegiem czasu będę musiała zaopatrzyć się też w fachową literaturę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zbiory książkowe :) też by mi się coś takiego przydało, dlatego czekam na posta o książkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja inspirację czerpię zazwyczaj z Twojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, i bardzo mnie to cieszy :) zachęcam do wrzucania na moją tablicę na fb swoich prac :)

      Usuń
  7. ooo masz tego całkiem sporą kolekcję :) też kupuję make-up trendy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. jeśli o mnie chodzi to zazwyczaj inspiruję się zdjęciami makijaży z różnych sesji ;)

      Usuń
  8. Pokaźna kolekcja :) Ja planuje zakup pierwszej takiej książki i będzie to makijaż z Katosu od której tak naprawdę moje zainteresowanie makijażem i pielęgnacją się zaczęło :)



    http://paulitta-obsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam książkę Katosu, Akademię makijażu i kupuję Make-up trendy. Zastanawiam się nad czymś jeszcze, jakąś ciekawą książką. Wiem jaka byłaby idealna:) Twoja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nawet nie mam w planach takich projektów, he he

      Usuń
  10. pokaźna kolekcja :) też jestem ciekawa postu na temat książek, bo sama zastanawiam się nad kupnem jakiejś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam książkę "Akademia Makijażu" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie to po prostu coś "nachodzi" i maluję :D Zwykle z chęcią odtworzyłabym makijaże koleżanek, ale zapominam o inspiracjach i dalej maluję swoje :P Cóż, ale to dobry byłby sposób na nauczenie się czegoś nowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mhm ja nie mam takich inspiracji, biorę paletę i pędzel w ruch :) po prostu, nachodzi mnie wena i się dzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja korzystam coraz częściej z Twoich makijaży są naprawdę bardzo bardzo inspirujące :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja ubóstwiam książkę Bobbi :))

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja jestem ciekawa jaki masz obiektyw? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również zaczynałam od odtwarzania makijaży Katosu - mam zresztą swoje ulubione. Teraz mam Ciebie i Zmalowaną oraz jakieś pojedyncze "drobnostki" znalezione w necie. Zapraszam do oglądnięcia moich makijaży na www.dreampacket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogłam pominąć moją ulubioną Anię Aniqua !!! Też bardzo lubię jej makijaże :)

      Usuń
  18. Mam Makijaż bez tajemnic i jest bardzo przydatna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja prawie zawsze siadam i maluję spontanicznie :) książki żadnej się jeszcze nie dorobiłam, na razie Internet to moje główne źródło inspiracji :) sprzęt mam też z najniższej półki, co widać zresztą po zdjęciach. Ale jak znajdę dobrą pracę to mam nadzieję, że wiele rzeczy pozmieniam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o kurcze. ja mam jedną książkę o makijażu i to staarą z której uczyła się moja mama ;) Ale coś idzie się dowiedzieć - niestety brak środków na zakup jakiejś książki..
    ja inspiruje się nieraz pracami innych blogerek, ale zazwyczaj makijaże wymyślam sama. Jak nie mogę nic wymyślić to biorę cienie, czy tak paletkę i na nie patrze aż coś wymyślę! Zazwyczaj pomysł jest po 1 min, do 3 min, ale zdarzało się, że 5 nie starczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow ile książek :) jestem ciekawa która jest warta kupna ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tylko jedną książkę Eryki Sokólskiej Makijaż Fotograficzny, ale chciałabym więcej i marzy mi się książka Katosu:)))) a inspiracje czerpie z innych blogów, Tv i..... od ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. No no spora kolekcja :)
    Też bym z chęcią taką przygarnęła do siebie, niestety budżet na to nie pozwala :(
    Ale kolekcję make-up trendy również posiadam no i oczywiście książkę Akademia Makijażu z wiadomych powodów ;)

    Mnie często wieczorem nachodzą ciekawe pomysły a czasem to mi się nawet śnią :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja dopiero zaczynam eksperymentowac,sporo nauki przede mną,ale dla chcacego nie ma nic trudnego,prawda? :)

    tez zastanawiam sie nad kupnem jakiejs dobrej ksiazki,z ktorej nauczylabym sie conieco

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę tak pokaźnej kolekcji, ja posiadam tylko 'Akademię makijażu' :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Książka Rae Morris <3 Moim zdaniem z książki wiele się nie nauczyłam o makijażu, ale bardzo podobają mi się w niej tutoriale i zdjęcia gotowych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Justynko, czy miałaś przyjemność zapoznać się z książką Bobbi Brown? Czy osoba, która zna się troszkę na makijażu jest w stanie się z niej czegoś więcej nauczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie, nie miałam lecz słyszałam wiele pochlebstw na jej temat...

      Usuń
  28. U mnie zaczęło się nie od konkretnej blogerki, różne filmiki obczajałam. Potem wpadła mi Katosu. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. A mogłabyś podać dokładne ustawienia aparatu jakie używasz do zdjęć? I jakie ustawiasz oświetlenie lampy?

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje makijaże są inspirowane m.in. przez Ciebie. Po to buszuję po Twoim blogu :) Dodam jeszcze tutoriale z YT (Maxineczka, KatOsu, Pixiwoo i wiele, wiele innych), książki m.in.: Makijaż z KatOsu, Akademia Makijażu. Czasem otwieram paletkę i myślę "co by tu dziś zmalować". Chętnie poszerzyłabym swoją biblioteczkę i jestem ciekawa co polecisz. Czekam niecierpliwie na szczegółowy post o książkach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe