Obserwatorzy

czwartek, 3 października 2013

Bourjois - Color Boost



 Pomadki w kredce o wdzięcznej nazwie 'Color Boost' dostępne są w 4 kolorach.

01 Red Sunrise
02 Fuchsia Libre
03 Orange Punch
04 Peach on the Beach

ja posiadam tylko dwa odcienie.





Pomadko-płyszczyki w sztyftcie, to bez wątpienia trend ostatnich miesięcy. 
Sztyft jest odpowiednio twardy, nie łamie się, nie topi, ale jednocześnie bez problemu sunie po ustach i równomiernie pokrywa wargi kolorem. 
Konsystencja lekka, masełkowa, nieklejąca. 
Pomadka ani nie nawilża (co mnie trochę rozczarowało), ale też nie przesusza ust. 
Z powodzeniem możemy nakładać ją solo bez pomadki ochronnej, jeśli nasze usta są wypielęgnowane. W innym wypadku może trochę podkreślać suche skórki.
 Producent zapewnia o 10 godzinach trwałości, co oczywiście jest przesadą. 
Nie mniej jednak pomadka jest bardzo trwała. Pigmenty koloru jakby wnikają w usta i w minimalnym stopniu zostają nawet po jedzeniu czy piciu. 
Co ważne kolor nie wychodzi poza kontur ust. Dodatkowo kredka zawiera SPF15.




Który odcień bardziej Wam się podoba?



36 komentarzy :

  1. Mnie się podoba ta ciemniejsza, ale to u kogoś, sama wolę takie jasne odcienie, no chyba że na wielkie wyjścia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zauważ, szminki posiadające pigment czerwony optycznie wybielają zęby, więc cos za coś :)

      Usuń
  2. Pomadki jak pomadki, ale jakie Ty masz ładne, proste ząbki!

    Ja mam Fuchia Libre i jestem bardzo zadowolona :) Szkoda tylko, że opakowanie tak szybko się niszczy (ścierają się napisy)... Z Twoich wybrałąbym Red Sunrise ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzębienie mam po tatusiu :P Właśnie, opakowanie jest strasznie tandetne.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. taki delikatny stonowany róż, mnie też bardziej odpowiada :)

      Usuń
    2. Mam nr 4 i jestem mega zadowolona, aplikuje się jak masełko :)

      Usuń
  4. Pierwszy kolor mrauc <3
    Fajny patent na zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. peach on the beach bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta ciemniejsza:) Genialny odcień! Ząbki masz prześliczne!! Zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam te czerwoną i niezbyt lubię ją nosić ze względu na jej intensywny zapach przez co w ustach mi smakuje jakbym sobie perfumami napisikała w gardło :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, to chyba coś jest nie tak z jej terminem ważności w takim razie. Moja praktycznie w ogóle nie pachnie.

      Usuń
  8. Red sunrise to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ta jaśniejsza jest bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obydwie świetne :) słyszałam dużo opinii o tych pomadkach w kredce i koniecznie muszę jakąś kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba kolory piękne, bo ten pierwszy nie jest taki czysto czerwony, tylko wpadający w ciemny chłodny róż i to lubię <3 (Chyba, że mój monitor przekłamuje kolor)
    Ale ten jasny jest jeszcze piękniejszy i jego nazwa mnie powaliła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On bardziej przypomina koralowy, a za czerwienią zbytnio nie przepadam więc dla mie jest w sam raz :)
      Ten jaśniejszy na żywo prezentuje się lepiej i wpada w pudrowy róż :)

      Usuń
  12. pięknie wyglądają na ustach:)
    PS świetne zęby:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaśniejsza wersja bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaśniejsza jest całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaśniejsza po prostu urzekła moje serce! Muszę ją kupić, podobają mi się takie chłodne odcienie różu na ustach!
    Fenomenalna i ta konsystencja uhlala...

    OdpowiedzUsuń
  16. obydwa piekne ale najbardziej podoba mi sie pierwszy. ojj ale masz sliczne zabki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Peach on the beach jest śłiczna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba kolory piękne!:)Świetnie prezentują się na ustach!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten drugi odcień mi się podoba. A jak to wygląda cenowo?

    OdpowiedzUsuń
  20. peach on the beach jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze oba odcienie wpadly mi w oko, ale naj bardziej to JAKIE TY MASZ PIEKNE ZEBY *.*
    Moje zgubily plombe i biala perle musialam odstawic, a po 2 latach od ostatniego stosowania juz niestety pozolkly.

    OdpowiedzUsuń
  22. one są rewelacyjne, ostatnio poleciłam koleżance jeden i kupiła.:) Wgl. uwielbiam ta firmę :D:D

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe