Obserwatorzy

środa, 6 listopada 2013

Najlepsze makijaże na konkurs wykonały...



WITAJCIE!

Dziś post, którego wszyscy bardzo oczekujecie, wyniki mega rozdania i konkursu makijażowego z okazji rocznicy blogowania.
Ilość zgłoszeń i ich jakoś mnie po prostu powaliła. 
Samej ciężko było by mi podjąć tak trudną decyzję, dlatego skłoniłam się o pomoc do moich kochanych Sponsorów ♥


Po konsultacji niemalże jednogłośnie wyłoniliśmy trzy najpiękniejsze prace.

A więc ogłaszam wszem i wobec:

Miejsce 1

Patrycja Szubska
Za cudowny makijaż inspirowany egzotycznym kwiatem, 
Chylę czoła, za dopracowane detale oraz za te śliczne papierowe rzęsy.


Miejsce 2

Malwina Siwiec

Za kreatywność, staranność i świetny pomysł w wykonaniu cudownej rajskiej papugi.



Miejsce 3

Malwina Komorowska
Za niemalże lustrzane odbicie afrykańskiego zwierza :) Praca świetnie odzwierciedla motyw zebry. 



Postanowiłam, nagrodzić jeszcze jeden makijaż.
Osoba ta zgarnia nagrodę publiczności, jej prace szczególnie Wam się spodobały, a mowa tutaj o

 Klaudia Głowa


 Mam nadzieję, że nagroda niespodzianka przypadnie Ci do gustu i zrobisz z niej pożytek :)


______________________________________________________


A teraz wyniki Rozdania, krótko i na temat:

Zestaw kosmetyków, z pośród osób zostawiających zgłoszenie na fb 
wygrywa:

Katarzyna EM

Zestaw kosmetyków, z pośród osób zostawiających zgłoszenie na blogu wygrywa:

PIANTOFELEK


Wszystkie osoby proszone są o przesłanie swoich adresów do wysyłki na mojego e-maila bladii19@o2.pl
w tytule wpisując nazwisko/nazwę wygranej osoby.


Dziękuję Wam za uwagę i cierpliwość.

Pozdrawiam J.








44 komentarze :

  1. Wszystkie prace piękne ! :) Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że się nie udało, ale trudno, gratulacje dziewczyny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję dziewczyny :) kawał dobrej roboty, piękne makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje;) piękne prace......

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Was dziewczyny, cuuuuudowne makijaże mega uzdolnionych kobiet!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, cudowny kwiat odrazu wpadł mi w oko i oczywiście dwie utalentowane imienniczki, jak najbardziej zasłużone! Motyl z wyróżnienia też zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje dziewczyny! makijaże powalają! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no dziewczyny!!! gratuluje!!!

    zebra <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są fantastyczne! Moje serce skłaniało się właśnie ku tej pracy, która zgarnęła nagrodę publiczności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla wszystkich dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie cudne, ale zebra skradła me serce :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze, ale się cieszę DZIĘKUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chylę czoła, prace cudowne:) Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale dziewczyny się napracowały, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje dziewczyną piękne makijaże. tak z innej beczki.
    Zapraszam cię do zabawy wpytania i odpowiedzi.tylko prosze przetłumacz sobie
    http://malpacita.blogspot.co.uk/2013/11/baba-za-prasza-do-zabawyzadaj-pytanie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Juhu!!! Nawet nie wiesz jak się cieszę:):) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wszystkim dziewczynom! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję, piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję! Dziewczyny się postarały- prace rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szkoda, że zabrakło mojej faworytki. :( ale nagrodzonym wielkie gratulacje!
    niedługo na moim blogu pojawi się rozdanie, także wszystkich zainteresowanych zapraszam do obserwacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uważam, że werdykt jest sprawiedliwy :) Gratuluję Wam dziewczyny talentu i wyobrazni! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluje..na Malwine tez glosowalam:) i super ze Klaudia Głowa tez wygrała bo bardzo mi się podoba jej praca..:)

    OdpowiedzUsuń
  24. super, słuszna decyzja.....od początku stawiałam na ten właśnie makijaż, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieszę się, że wygrała dziewczyna za którą trzymałam kciuki:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prace piękne. Szkoda, że chociaż w rozdaniu się nie załapałam. Trudno, będę dalej próbować :) Dziewczyny - gratulacje! Zasłużyłyście.

    OdpowiedzUsuń
  27. Patrycja gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje dla szczęśliwych zdolnych mistrzyń makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne makijaże, gratuluję i podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aaaaaaa! Właśnie zobaczyłam, oh dziękuję! Jak bardzo się cieszę :)
    Teraz nie zasne z wrażenia! :p Jejciu..
    Wszystkim dziewczynom serdecznie gratuluję, odwalilyscie kawał dobrej roboty :) to był zaszczyt z Wami stanąć do boju!
    Buziaki
    Patrycja x

    OdpowiedzUsuń
  31. Aaaaaaa! Właśnie zobaczyłam, oh dziękuję! Jak bardzo się cieszę :)
    Teraz nie zasne z wrażenia! :p Jejciu..
    Wszystkim dziewczynom serdecznie gratuluję, odwalilyscie kawał dobrej roboty :) to był zaszczyt z Wami stanąć do boju!
    Buziaki
    Patrycja x

    OdpowiedzUsuń
  32. gratulacje :) prace pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję dziewczyny! Wygrała i moja ulubienica
    :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem kompletnie zakochana w 2 pracy!!! Coś niesamowitego!

    OdpowiedzUsuń
  35. wow- wszystkie zaj***ste, ale nr 2 urzekł mnie szczególnie! Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  36. Wybór był naprawdę trudny, dużo było genialnych prac :) gratuluje wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  37. 2 praca jest tak genialna że nie wiem co powiedzieć.. szczęka opada

    OdpowiedzUsuń
  38. wszystkie zachwycające :)
    gratuluję i nagród i talentu oraz wyobraźni :)
    suuuuuper

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe