Obserwatorzy

piątek, 14 marca 2014

Uniwersalny makijaż


Przeglądając ostatnio swoje makijaże stwierdziłam, że wśród wszystkich moich prac, nie ma makijażu uniwersalnego, który świetnie pasował będzie na wyjście np: do pracy lub szkoły.
Propozycja makijażu idealnie sprawdzi się dla osób, które mają opadająca powiekę oraz duże okrągłe oczy.


Do wykonania makijażu użyłam czterech cieni:
853 - beżowy cień z drobinkami złota
851 - średni odcień perłowego brązu
809 - odcień gorzkiej czekolady z drobinkami
842 - klasyczny matowy brąz
cienie dostępne tutaj


Makijaż sam w sobie jest banalny w wykonaniu, ważne abyśmy mieli kilka odcieni brązu by udało nam się starannie zatrzeć granice przejść kolorystycznych.




Usta:
1) (zdjęcie u góry) Hean błyszczyk Pearl & Minerals 164
2) (zdjęcie poniżej) Golden Rose nr 20



Ślicznie dziękuję za uwagę i do następnego.

Justyna



33 komentarze :

  1. Idealny na dzień z delikatną szminką, a na wieczór wystarczy manewrować pomiędzy wyraźnymi kolorami szminek ;) Rewelka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tą pomadka z Golden Rose cudownie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowną pomadkę dobrałaś !
    Genialnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie delikatne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny!!! Wolę wersję z jasnymi ustami:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniej więcej tak wygląda mój codzienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To również mój uniwersalny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, a makijaż jak zwykle perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, świeży makijaż...a z pomadką Golden Rose po prostu cudo..Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż! W połączeniu z tą ciemną szminką jest na prawdę świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ;) Na co dzień idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż bardzo elegancki i klasyczny, idealny na wszelkie możliwe okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie! prostota i elegancja w jednym!
    cały czas podziwiam twoje genialnie wykonane kreski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i na każdą okazje:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnemu we wszystkim ładnie. Z moimi oczami nic się nie da zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakiej firmy są te cienie? Bo napisałaś "dostępne tutaj" , ale jak klikam to nie przekierowuje mnie do żadnej strony a bardzo mi się podoba ten beżowy i chcialabym taki mieć. Ktoś wie i pomoże?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link działa poprawnie, Jest to firma HEAN.

      Usuń
  17. Śliczny makijaż uwielbiam takie klasyczne połączenia, poza tym pasuje nawet do bluzeczki. Podoba mi się twój łuk brwiowy jest wprost idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ohh zakochałam sięw tym makijażu :) Jest totalnie fantastyczny, prosty ale urzekaący :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasyk;) Bardzo ładnie Ci to wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasyk ;) swietnie wyglada z ta pomadka Golden Rose!;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne brwi,makijaż bardzo uniwersalny,miło zawitać u Ciebie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle cudowny <3 Mam nadzieję, że kiedyś też dojdę do takiej perfekcji w moich makijażach i tutorialach i zdobędę chociaż 1/10 Twojej popularności :* Jesteś świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie podobają mi się Twoje makijaże. Nie mówię tego,żeby się podlizać, ale naprawdę nie ma takiego Twojego makijażu, który by mi się nie podobał :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe