Obserwatorzy

wtorek, 27 listopada 2012

Graficznie nr 2

Cześć Wszystkim!

Makijaże graficzne, artystyczne jak je tam zwą to coś co najbardziej lubię, chociaż wiem że nie zawsze Wam się one podobają. Robię je po to by poćwiczyć sobie rękę i precyzyjność-dokładność.

Tym razem coś w zieleniach, a swego czasu była też wersja niebieska, fotka tutaj -> klik

Jakich kosmetyków użyłam do tej pracy już się rozpisuję:
Twarz:
Podkład Paese 02
Puder Ben Nye, Vichy Dermablend
Bronzer Bikor

Oczy:
Czarny żelowy eyeliner Rimmel
Cień Inglot 418
Cień Miyo 28
Zielona kredka Essence long... 12

Usta
Czarna kredka Inglot 101
Cień inglot 418












A to fotka dodana na mój Fan Page na Facebook-u -> klik


Dajcie znać czy modę od czasu do czasu chcecie abym robiła tego typu makijaże.
Piszcie koniecznie
J.

3 komentarze :

  1. jej makijaż zjawiskowy :))
    wetuje Twojego bloga i post po poście przeglądam, wszystkie makijaże sa zjawiskoweeee !! jesteś cudowna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niesamowita w tym co robisz i coraz bardziej cię podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za zieleń.Niczym leśny ludek. Makijaż oczywiście graficzny :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe