Obserwatorzy

czwartek, 20 grudnia 2012

Sylwestrowo/ Studniówkowo

Witam wszystkich bardzo serdecznie!
Święta już tusz tusz, a przed świętami to już mój ostatni wpis.
Wpis, bo makijaż który zobaczyłyście na Facebook-u klik 
nie wykonałam krok po kroku, he he znały byście wszystkie moje sekrety odnośnie make up-u.
Dziś Wam po części opisze jakich kosmetyków użyłam do Wykonania makijażu.

Twarz:

Baza pod podkład  Kobo Smooth make up base

Podkład (u mnie nowość) Pierre Rene skin balance 22

Puder Ben Nye banana/Vichy dermablend

Korektor w sztyfcie Avon (brak numerku)

Brwi zestaw do pielęgnacji brwi Oriflame

Bronzer BI KOR

Oczy:

Baz pod cienie, eyeshadow base

Czarny matowy cień Miyo 21 (smoła ;p)

Cielisty cień Make up Geek -beaches&cream

Brokat do paznokci (świetne wykończenie)

Do przyklejenia brokatu, Płyn Duraline Inglot

Tusz Max Factor 2000 Calorie

Rzęsy Red Cherry 110 i klej DUO czarny


Usta:
Farbka Sleek peel here


I tak wygląda efekt końcowy.

pół zamknięte oczko





Na dzisiaj tyle. Jutro piątek spodziewajcie się make up'u świątecznego i to ostatni makijaż na ten tydzień, nie wiem jak będzie z przyszłym ale CHYBA robie sobie urlop :)

Pozdrawiam serdecznie

8 komentarzy :

  1. Zapisałam sobie ponad połowę Twoich zdjęć i będę próbować. Moje malowanie oczu na wyjścia kończy się na kresce.. z racji że mam zielone oczy- totalnie nie umiem do nich dobierać kolorów więc standardowo wybieram brązy, ale to co Ty robisz jest śliczne! Gratuluję i jednocześnie zazdroszczę talentu;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuje, jeśli będziesz chciała się podzielić swoimi pracami zapraszam do wrzucenia fotki na Facebook, pozdrawiam.

      Usuń
  2. zakochałam się w Twoich makijażach :) robisz je naprawdę bardzo dokładnie i ze smakiem. Widzę że używasz specjalnej lampy, ja niedawno kupiłam swoją ale mam wrażenie, że jeszcze jej nie potrafię używac, zeby efekt był podobny do Twojego. Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa, a lampa hmm trochę z nią trzeba kombinować.

      Usuń
  3. Genialny ! nie mogę się na niego napatrzeć !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny na prawdę. Jak go zobaczyłam to pierwsze słowo jakie mi przyszło do głowy to genialny . Musze sobie duraline kupić koniecznie !

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe