Obserwatorzy

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Odcienie zieleni

Witajcie!
Jak ostatnio przeglądałam swoje prace to stwierdziłam że niewiele moich makijaży są w odcieniach zieleni.
A więc postanowiłam to zmienić, 
leżały obok siebie trzy odcienie zieleni w tym piękna oliwka i tak mnie "natchnęło"

Twarz:
Podkład - Pierre Rene skin balance 22
Puder Ben Nye - banana
Puder Vichy Dermablend
Korektor Sephora
Rozświetlacz Sleek - ight
Bronzer Sephora D55
Pomadka MUG Refined klik

Oczy:
Cień - Inglot 418
MUG - dirty martini klik ,shimmermint klik, bada bing klik,
 Cielista kredka My secret
Żelowy eyeliner L'Oreal
Tusz - ArtDeco wonder lash mascara
Rzęsy Red Cherry 217 + klej DUO




Przypadł Wam do gustu?

Śledźcie mnie jutro na Facebook-u będzie coś tam specjalnie dla Was :)


11 komentarzy :

  1. Przypadł i to bardzo :D piękny ten makijaż :D aż sama mam ochotę sobie taki zrobić :D

    Piękny masz kolor oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. niezbyt lubię zieleń na powiekach :)
    Aczkolwiek te makijaż nawet mi się podoba :)
    P.S. Jak Ty to robisz, że zawsze Ci kreska tak ładnie wychodzi :)
    Mogę wiedzieć czy jesteś samoukiem makijażowym czy dokształcałaś się w tym kierunku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem totalnym samoukiem!!!, lecz chciałam mieć jakiś papierek by uiścić swoje kwalifikacje, no ale nie wyniosłam nic nowego ze szkoły!!trudno

      Usuń
    2. Czyli urodziłaś się pędzlem i paletką w dłoniach :) zazdroszczę talentu :)

      Usuń
  3. Uwielbiam zielenie (mimo, że sama jestem posiadaczką zielonej tęczówki) w każdej postaci - czy to zgniła zieleń, butelkowa, oliwka czy wiosenna trawka. W połączeniu z brązem albo fioletem (u mnie ostatnio: http://monusia-monusia.blogspot.com/2013/01/makijaz-na-gorze-zielen-na-dole-fioki.html) wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż i idealna dobrana zieleń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh coś dla mnie uwielbiam zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że Skin balance używasz. Ja mam odcień 21. Całkiem fajnie się go nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze koniecznie zaopatrzyc się w kilka cieni MUG

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe