Obserwatorzy

środa, 13 lutego 2013

Makijaż Walentynkowy - wersja wieczorowa

Witajcie Kochani!

Już jutro Świętego Walentego - tak jak obiecałam drugi makijaż dla bardziej odważnych bo w wersji wieczorowej.

Jak wiecie/ albo i nie wiecie, ja jestem taką osobą zawsze przykładam się do makijażu kolorystycznie, tzn ten dzień  Walentego kojarzy mi się z kolorem czerwonym i zawsze gdy robię sobie lub komuś makijaż staram się przemycić coś czerwonego.

Tak jak już zauważyłyście to mój trzeci makijaż związany z tą tematyką, i na każdym znajduję się element czerwony (więcej lub mniej)

Ale nie będe się rozpisywała na ten temat, 
prost jest o makijażu- który uwodzi i zapewne oczaruje nie jednego mężczyznę.





A czego potrzebowałam do wykonania makijażu:

Twarz:
Podkład Paese 02
Puder Ben Nye - banana
Puder Elf HD
Bronzer Bikor
Rozświetlacz Make Up Studio
Brwi zestaw Oriflame
Korektor Make up Studio Concealer Refill 1
Błyszczyk Joko J92

Oczy:
Czerwony cień MUG razzleberry
Czarny cień Inglot 63 mat
Czarna kredka Inglot 101
Srebrny pyłek Inglot (numerek zdarty)
Rzęsy 48 RedCherry + duo

No to zaczynamy:


Na środek powieki nakładam czerwony cień

Na zewnętrzną część powieki nakładam czarny matowy cień, staram się delikatnie wtopić obydwa nałożone cienie.

Czarny cień rozcieram, wyciągając go w tzw kocie oko i ciągnę cień po załamaniu ku wewnętrznemu kącikowi

Na wewnętrzna część powieki nakładam srebrny połyskujący pyłek

Linię wodną i obszar ciut pod nią, przyciemniam czarną kredką

Rozcieram kredke zmieszanym czarno/czerwonym cieniem

Wewnętrzny kącik dolnej powieki pokrywam tym samy srebrnym pyłkiem

Tuszuję mocno rzęsy i doklejam sztuczne!


A tak prezentuje się skończony makijaż.





Jak Wam się podoba?

Dajcie znać jakie kolory Wy preferujecie na Walentynki?

Jutro wielkie rozstrzygnięcie konkursu, bądźcie czujni i śledźcie mnie na fb. 
buźka

5 komentarzy :

  1. Mi się bardzo podoba ta propozycja,szkoda,że nie będę miała okazji go wypróbować,przynajmniej nie na walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie mocne makijaze:D super wyszedl!

    OdpowiedzUsuń
  3. Intensywna czerwień mmm poezja

    OdpowiedzUsuń
  4. Brakuje w moim zbiorze cieni tak intensywnej czerwieni . Nawet nie czuję, jak mi się rymuje :D

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe