Obserwatorzy

piątek, 7 czerwca 2013

Zabawa pigmentem - Makijaż




Jak wiecie, jakiś czas temu przybyła do mnie paczucha z MakeUp Geek, w końcu nadszedł dzień i pora by coś z nich zmalować.
Padło na pigmenty :) nie mogłam się oprzeć tym kolorom  i pigmentacji - są fenomenalne :)
i w dodatku baaardzo trwałe :)


Kosmetyki:
Podkład Estee Lauder 3n1
Puder Ben Nye fair, banana
Korektor Essence 10
Baza pod cienie Lime Crime
Tusz MaxFactor 2000calorie
Brązowy cień z paletki Sleek Au Naturel klik
Żelowy eyeliner L'Oreal
Cielista kredka MaxFactor 090
Usta Kredka Nyx, Hean



Bez zbędnego skrobania przechodzimy do działania:


Na powiekę pokrytą bazą, a następnie w wewnętrznym kąciku nakładam najjaśniejszy odcień pigmentu





Na obszarze 2/4 powieki nakładam odcień zbliżony do koloru śliwki





Tuż za wcześniej nałożonym cieniem, dokładam połyskujący na różne odcienie zieleni mocno połyskujący pigment - delikatnie zacieram granice pomiędzy przejściami





Załamanie powieki, i zewnętrzny kącik przyciemniam matowym odcieniem brązu




Na całej powierzchni, wzdłuż linii rzęs maluje wyciągniętą czarną kreską





Zamoczonym pędzelkiem połączonym z pigmentem, na dolnej lini rzęs maluje kreskę ku wewnętrznemu kącikowi liquid gold





Linię wodną pokrywam cielistą kredką.


Wystarczy wytuszować rzęsy i opcjonalnie przykleić sztuczne









Policzki pokrywam bronzerem, a usta wypełniam dwoma kredkami w stylu ombre.


hypnotizing look

Dajcie znać czy używacie pigmentów i jak sobie z nimi radzicie?
Wam też przy ich otwarciu wszystko dookoła błyszczy?

Buziaki

Justyna

31 komentarzy :

  1. A ja zawsze podziwiam Twoje stepiki, są idealne!
    Nie próbowałam jeszcze pigmentów prawdę mówiąc ;) Podobają mi się te, których użyłaś, łaa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ekstra efekt :) zazdroszczę takiej wprawy z zabawą z pigmentami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, jesteś mistrzynią makijażu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie:)szczególnie usta mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta złota kreska idealnie tutaj pasuje!! świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealnie ;) i to genialne złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestes genialna w tym co robisz! A te złoto jest cudowne. Zapraszam do siebie , opublikowałam nowy makijaż i chciałbym zobaczyć co o nim sądzicie (Ty i twoi goście odwiedzający bloga)
    www thickmadame91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. no i jak zawsze pięknie :) genialny makijaż :)czekam teraz na jakiś złoty makijaż :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, piękny makijaż, ale i Ty jesteś śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż śliczny ja używam pigmentów z Kobo

    OdpowiedzUsuń
  11. Pigmentów żadnych nie mam, bo nie umiałabym ich obsługiwać i całą twarz w nich bym miała :P

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne przejścia kolorów i usteczka ombre...super:)
    kilka pigmentów też mam i jak otwieram słoiczek to całe dłonie upaprane i przy lustrze pełno kropeczek pigmentu, ale, odpukać, jakoś strasznie twarzy sobie nie pruszę jak nakładam, więc nie jest ze mną najgorzej:))

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie bomba :) kurcze wszystkie twoje makijaże i pomysły na nie są świetne :0 a każdy kolejny coraz bardziej mi się podoba. jesteś genialna w tym co robisz,a przy tym inspirujesz i uczysz inne kobietki :) dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. efekt cudowny, szczegolnie z ta zlata - zalotna kreseczka! Nie probowalam jeszcze produktow MUG, hm... widze ze chyba warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam do czynienia z pigmentami. Dopiero uczę się podkreślać oko, w związku z tym pracuję z bezpiecznymi cieniami. Gdy opanuję tę sztukę, rozejrzę się za pigmentami:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się efekt końcowy ale niestety nie potrafię go zrobić nawet przy pomocy twoich przejrzystych kroków.:) Super tutorial:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie malujesz, ale na pewno o tym wiesz! :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta złota kreska wygląda fenomenalnie !

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolorki i ciekawa kreska

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczny makijaż, Twoje oczy są cudownie podkreślone, kreska na dole- świetna :)
    Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje zdolności manualnych. Mój makijaż oka ogranicza sie do kreski tuszu i cienia bezowego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam styczności z pigmentami, ale widzę, ze są rewelacyjne efekty :) Piękny makijaż :]

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe