Obserwatorzy

niedziela, 17 listopada 2013

Coraz zimniej...



Z gorączka czy bez, ale jak terminy gonią to stylizacje trzeba zrobić :|
tak tak, JESTEM SZALONA...:)

Dziś chciałabym Wam zaprezentować połączenie bardzo ciepłej kureczki w kolorze zgniłej zieleni pokrytej w całości malutkimi kropkami. Ocieplanymi leginsami, które niestety pogrubiają nogi :( ale są za to bardzo cieplutkie i w moim stylu.
Oraz wszystkim dobrze znanymi bucikami w stylu EMU, niestety na te prawdziwe mnie nie stać, a te co mam na nóziach dorwałam u Chińczyka sesese :)
Są to moje pierwsze buciki w tym stylu, troszkę zniekształcają stopę to uwielbiam je za to, że są bardzo ciepłe i co najważniejsze MEGA wygodne.


 very thick legs...






szalik - Szaleo
sweter - H&M
buty - Chińczyk
kurtka ♥ - sheinside
leginsy - allegro


A teraz uciekam do łóżeczka...

ciał ciał kobitki :*



52 komentarze :

  1. Super zestaw - piękna kurteczka i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie są wcale takie grube :P zestaw super :) pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny strój oraz piękny makijaż <3
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! Kurtałka cudo. Co do butów powiem Tobie że mam chyba ze 4 pary w tym jedne oryginałki które będą ze mną teraz 4 zimę. Niech wyglądają kiepsko jak na dworze jest -20C to kocham je całym sercem.
    Kuruj się. Zdrówka Tobie życzę**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to moja pierwsza para, też jakoś nie mogłam się do nich przekonać ale kocham je od pierwszego założenia na stopy. Czuję że przydadzą mi się w ta zime, a tym bardziej jak ma być "podobno" bez śniegu ale mroźna.

      Usuń
  5. wszystko mi się podoba oprócz butów- zdecydowanie nie w moim stylu :) + piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te leginsy :D i sweterek prześliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. grube nogi???!!!!!!!!!!! z której strony?! :)
    Czy ta kurteczka jest ocieplana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurteczka? tak tak jest ocieplana :) polecam gorąco!

      Usuń
    2. Kurteczka? tak tak jest ocieplana :) polecam gorąco!

      Usuń
  8. nic nie pogrubia :D nawet z 39 stopniami gorączki wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja :) no i piekny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana masz piękne nogi! :) Na pewno nie są grube !
    Fajne getry. Nie lubie takich kolorowych getrów ale te są takie hm... nienachalne, a na pewno nie sa oczojebne (sorry za wyrażenie)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka jest urocza a legginsy wcale Ci nóg nie pogrubiają :) Szczuplutka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz :) nogi też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. leginnsy sa rewelacyjne!! zakochałam sie - czy moglabys podac linka lub nazwe sprzedajacego do nich ? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylówa mi się bardzo podoba :D te leginsy są świetne, ale z moimi grubymi nogami wyglądałabym w nich jak monstrum XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie szaliczki to ja sama sobie robię :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam buty EMU. Wszyscy znajomi jak je widzieli u mnie to mowili "o fuuuuu.. już nie miałaś czego założyć..." hahah a ja jestem w nich zakochana! :) Też zawsze miałam podróbki, ale były ciepłe i wygodne więc jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać? :D Nosiłam je 2 lata, a w tym roku ich nie mam i bardzo żałuję :(
    Bardzo ładnie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie;) i nie wiem gdzie Ty widzisz jakieś pogrubione nogi:D Zazdroszczę figury!:) Piękna<3

    OdpowiedzUsuń
  18. oj tam zaraz pogrubione nogi..mnie się bardzo podoba:) zarówno figura jak i sylizacja:) buźka!

    OdpowiedzUsuń
  19. W tej stylizacji wszystko jest idealne :):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa stylizacja, kurtka świetna *-*
    http://modowyfreestyle.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Biedna, zdrowiej!
    Świetna stylizacja. Kurtkę bym Ci skradła, jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  22. stylizacja jest świetna !!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  23. super ta kurtka :) ogólnie śliczna stylizacja, a oczy jak ładnie pomalowane ! do jakiej ilości słodzenia mnie zmusiłaś :DD

    OdpowiedzUsuń
  24. bardo ładnie :)
    zimno tylko na dworze ale u Ciebie na blogu jest gorąco hi hi

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzie tam pogrubiają nogi...świetnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej spodobal mi się makijaż Twoich oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. super! mam ochote 'wpatulic' sie w ten szaliczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nienawidzę takich butów - ale co kto lubi
    Za to leginsy są rewelka ! (;
    No i cudowny makijaż! (;

    OdpowiedzUsuń
  29. Te legginsy są rewelacyjne, miałaś powodzenie na polowaniu na Allegro!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale genialnie ;D Kurtka jest cudowna ;)

    P.S. Do jutra trwa u mnie rozdanie, wpadnij: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tam pogrubienia nie widzę;-) super look. może sama się w końcu przełamię do takich butków

    OdpowiedzUsuń
  32. właśnie w tym roku chce też sobie kupić takie leginsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Całość jest super normalnie wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie! Ty mnie naprawę przekonujesz do takich leginsów :) a nigdy mi się nie podobały

    OdpowiedzUsuń
  35. cudna ta kurtka :)
    dobrze wyglądasz jak na chorą, ale szalona to Ty jesteś :)))
    miłego dnia, kuruj się.

    OdpowiedzUsuń
  36. Chińczyk i znajdziesz wszystki czego potrzebujesz :D
    Super wyglaasz, nie wiem dlaczego ale dodaje sie do obserwatorów a kolejnego dnia jużsię nie udaje ;/
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. wygladasz rewelacyjnie ;) I ten makijaz < 3!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe