Obserwatorzy

niedziela, 29 grudnia 2013

Maroon coat & gold dress




Polowanie na idealny bordowy płaszczyk uważam za zakończone. Sheinside jak zwykle mnie nie zawiodło jeśli chodzi o rzeczy klasyczne ale wyglądające ze smakiem. Rękawy płaszcza zostały obszyte skóropodobnym materiałem co jeszcze bardziej dodaje mu uroku oraz świetnie pasuje do trwających obecnie trendów. Do kompletu dołączyłam dzianinową sukienkę w kolorze brudnego złota oraz botki w kruczoczarnym kolorze.

Poniżej zobaczycie jak prezentuje się cały zestaw:










Płaszcz - Sheinside
Torebka - Misswish
Sukienka - Sheinside
Buty - Bershka



I to na tyle dziś

ciał 




25 komentarzy :

  1. ten płaszcz jest genialny!! Jak i cały Twój strój, ale płaszcz powala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny zestaw a płaszczyk jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, płaszcz jest rewelacyjny, szukałam właśnie czegoś takiego! Sukienka również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny ten płaszczyk ! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Depending on yourself to make the decisions can really be upsetting and frustrating. It takes years to build confidence. Its not the sort of thing that simply just happens.
    Sracing Game

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie jak wyglada zapięty a ciepły jest?

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk jest świetny :) Super na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :) Płaszczyk cudny, sukienka też niezła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Za każdym razem nie mogę się napatrzeć ma Twoje stroje. Są niesamowicie perfekcyjnie dobrane i idealnie pasują ! Chciałabym mieć takie wyczucie smaku jak Ty, bardzo bym chciała.
    Zapraszam czasem do mnie
    www.martamajszyk.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz! ten płaszczyk jest super

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszcz <3 I ta sukienka, rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  13. zajeeefajny ten płaszczyk :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja :) ten płaszczyk piękny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zamawiać z tej stronki? Chodzi mi o płatności... Ciuszki mają super

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja :) Cudowny płaszczyk i sukienka prześliczna a do tego piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny płaszczyk, polowałam na ten butki z Bershki ale nie zdażyłam ich kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Szukałam takiego płaszczyku! Teraz już wiem, gdzie mogę go dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały płaszczyk a z Ciebie Justynko piękna kobieta:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe