Obserwatorzy

czwartek, 19 grudnia 2013

Paczuszka z sklepu makeuup.pl



Kto mnie śledzi na Instagramie to wie, jakie nowości do mnie trafiają. Postanowiłam , że jak na razie nie będę wrzucała na swojego fanpage tego co do mnie przychodzi.

Kilka dni temu odebrałam przesyłkę ze sklepu  www.makeuup.pl.

W sklepie znajdziecie profesjonalne kosmetyki do makijażu i charakteryzacji.
Mehron

Pokrótce co zawierała moja paczka:

PUDER FIXUJĄCY Z ANTYPERSPIRANTEM - MEHRON
 Bardzo delikatny i miałki puder wykończeniowy, zawierający antyperspirant, szczególnie przydatny do letnich i okolicznościowych makijaży. Puder transparentny, nadaje się wszystkich kolorów podkładu, świetny również dla mężczyzn do zmatowienia cery.
Duże, bardzo ekonomiczne, 56 gramowe opakowanie. (wysokość słoika z nakrętką: 10cm, średnica: 4,5cm
Dostępny tutaj


Beauty Blender owalna gąbka do podkładu o efekcie AIRBRUSHA - MEHRON
 Nowość Mehrona - najbardziej unikatowy i innowacyjny aplikator do makijażu w 2011 roku! Unikalny kształt sprawia, że aplikacja kosmetyków jest wyjątkowo łatwa i precyzyjna, nawet w trudno dostępnych miejscach. Jej miękka struktura jest delikatna w dotyku, a dobrze przemyślane krągłości idealnie pasują do twarzy, dzięki czemu makijaż jest niemal niewidoczny.
Gąbka nie zawiera lateksu, jest antyalergiczna, bezzapachowa.
Dostępna tutaj


CELEBRE HD PRO PODKŁAD 100% HD W KREMIE - MEHRON

Celebre HD Pro to podkład nowej generacji. Cechuje się dużą zdolnością krycia przy jednoczesnym zminimalizowaniu widoczności podkładu. 
Podkłady zostały docenione przez makijażystów gwiazd, m.in. Wayne Goss-a (makijażystę Kim Kardashian), który uznał Celebre HD Pro za jeden z najlepszych podkładów w kremie. 
Podkład zawiera wyciągi z:
- aloesu,
- granatu,
- witaminę E
Dostępny tutaj 


CELEBRE HD PRO MINERAL LOOSE POWDER 

PUDER MINERALNY HD - mehron

CELEBRE HD PRO MINERAL LOOSE POWDER to luksusowy mineralny puder dający matowe wykończenie i stanowiący doskonałe uzupełnienie podkładu Celebre HD Pro. Stworzony na bazie francuskiego talku pozwala zachować wyraźne i naturalne kolory, nie wybielając cery. Ten multi-mineralny kompleks zapewnia skórze odpowiednią pielęgnację, nawilża skórę, przeciwdziała jej odwodnieniu, jednocześnie pozostawią skórę elastyczną i miękką. 
Dostępny tutaj



TOUCHUP ANTI-SHINE ŻEL PRZECIWKO ŚWIECENIU

Profesjonalny żel przeciwko błyszczeniu się skóry twarzy. Ma beżowy odcień, jednak na skórze jest transparentny. Pozwala zachować matowy efekt makijażu przec cały dzień - nawet przy dużej skłonności do błyszczenia. 


Powyższe produkty przedstawiam Wam w recenzji przedwstępnej.

Biorę się za testowanie tych cudeniek, a o tym jak się spisują napiszę w osobnym poście.

Dajcie znać o czym w pierwszej kolejności chciałybyście poczytać.


Pozdrawiam






12 komentarzy :

  1. Jestem mega ciekawa jak będą się sprawowały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym wypróbowała każdego z tych kosmetyków :) Zapowiadają się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o nich nie słyszałam :)
    Żel przeciwko świeceniu się zaintrygował mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nono jestem bardzo zaciekawiona :)
    zwłaszcza żelem przeciwko świeceniu, przydałoby mi się takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że wpadłam na tego posta, chętnie rozejrzę się za ofertą Kryolanu w tym sklepie :)
    Taka mała uwaga z mojej strony- jak dodajesz link, to proszę, oznacz, żeby strona pojawiała się w nowym oknie a nie przekierowywała. W taki sposób nie mogę przeczytać dalej notki :( A nie mogę kliknąć prawym przyciskiem na link i dać "otwórz w nocym oknie" bo wyskakuje mi komunikat, "kopiowanie zabronione" :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem twojego zdania na temat tych produktów. :)

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem Ciekawa tego pudru fixującego z antyperspirantem. W sumie wypróbowała bym każdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ten żel przeciwko błyszczeniu się twarzy :).

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne rzeczy dostałaś i ja z ciekawości zawitam na tę stronkę ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszo słyszę :) czekam w takim razie na recenzję tych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jak żel przeciwko świeceniu sprawdzi się latem. Przetestujesz? W saunie? :P

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe