Obserwatorzy

środa, 11 grudnia 2013

Zostań Ambasadorką marki BioSilk i Argan Oil



Ambasadorowanie dla pewnych marek jest czymś bardzo interesującym i korzystnym dla obu stron :) Gdybym nie była związana już z pewną firmą, chętnie wzięła bym udział w tej akcji.

Marka Argan Oil jak i marka BioSilk poszukują swej prywatnej Ambasadorki, dlatego ten post skierowany jest do Was, blogerek.

Jeśli, któraś z Was byłaby zainteresowana wzięciem udziału w takiej akcji, to wystarczy posiadać FB polubić fanpage obu firm i tam zostawić swoje zgłoszenie.

Po kliknięciu w poniższe linki serwer automatycznie przeniesie Was do odpowiedniego miejsca.











Powodzenia.



8 komentarzy :

  1. Ciekawe akcje, oby jak najwięcej osób wzięło udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbować zawsze można :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie nie biorę udziału, wolę skupić się najpierw na dopracowaniu mojego bloga, przynajmniej w kwestii wyglądu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. można się zgłosić do obu firm..? :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe