Obserwatorzy

wtorek, 16 października 2012

Debiut


Witam wszystkich serdecznie
Jak łatwo dostrzec jest to mój pierwszy wpis, choć to konto istnieje już od kilku miesięcy postanowiłam wziąć się za jego prowadzenie. 
Uwierzcie mi, dostawałam masę wiadomości by nagrywać filmiki z makijażami, ale niestety nie posiadam aż tyle wolnego czasu by tym się właśnie zajmować. W końcu wzięłam się za prowadzenie bloga, hmm czy mi to wyjdzie no zobaczymy.
Jak widać po tytule bloga, będzie on zawierać tematy związane z makijażem, recenzjami kosmetyków, może jakieś outfity, itp
Z czasem zapewne wyjdzie o czym będę pisać, i jakiej wiedzy będę Wam dostarczać.
Dajcie znać, o czym chciałybyście najbardziej poczytać, bo przecież blog zakładam dla Was - czytelników :)


Dla zainteresowanych znajdziecie mnie też na Facebook-u oto link ->klik 
Zatem zapraszam do mojego świata.

Blog uważam za otwarty.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe