Obserwatorzy

niedziela, 28 października 2012

Halloween 2012


Wampirzyca

Oto moja propozycja na tegoroczne Halloween














Kosmetyki których użyłam do wykonania makijażu:
 Twarz:
Kamuflaż Derma Color Kryolan D1W
Biała farba charakteryzatorska Kryolan 1306
Puder Vichy Dermablend
Szary cień Miyo 25

Oczy:
Baza pod cienie Kobo
Czerwony cień Inglot nr 100
Czarny cień paletka Sleek Au Naturel 
Biała kredka Nyx Milk 604
Szary Cień Miyo 25

Usta:
Czarna kredka Paese nr 20
Szminka New Chic by Pupa
Sztuczna krew Snazaroo special fx

N a włosy nałożyłam suchy szampon Garnier



Mam nadzieję że się mnie nie wystraszyliście :), a wierzcie byli tacy.
Może to święto będzie kiedyś w Polsce bardziej modne.
Pa J.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe