Obserwatorzy

wtorek, 10 grudnia 2013

Błyszczyki Pierre Rene & Miyo





MIYO błyszczyk do ust BING BANG GLOSS 

Hasło reklamowe BIG BANG GLOSS :

"Mirror mirror on the wall! Who's got the hottest lips of them all?",

które moim zdaniem świetnie pasuje do tego kosmetyku. Otrzymujemy go w prostym, typowym plastikowym opakowaniu dla większości błyszczyków. Błyszczyki wspaniale pachną budyniem waniliowym i mają (jak dla mnie) bardzo wygodne aplikatory, które łatwo i z precyzją suną po ustach. 



Rezultat jest zniewalający, ponieważ otrzymujemy efekt lustra na ustach. Produkt zawiera bardzo małe drobinki brokatu (widoczne na  zdjęciach), jednakże widoczne gdy błyszczyk się ściera. Na ustach wytrzymuje ok. 3 godzin. 

lucky look - odcień wpadający w pomarańcz, idealnie sprawdzi się do klasycznego smoky eyes, jak również do noszenia solo na co dzień. 

kill girl - bardzo naturalny odcień, idealny do pracy. Świetnie odświeża i powiększa usta. 

sheriff sdaughter - jak dla mnie bardzo wyrazisty i z charakterem, trzeba uważać by nie nanieść zbyt dużej ilości produktu, gdyż może to spowodować komiczny efekt. 

W asortymencie sklepu znajdziecie 10 różnych kolorów.
Pojemność: 10ml
Cena: 8,49 do kupienia tutaj

Za taką jakość, za taką wydajność i za taką cenę, warto ich poszukać, jak nie w drogerii, to zapraszam do zstrony internetowe marki MIYO- tam znajdziecie pełny asortyment.

GORĄCO POLECAM


_____________________________________________________


Pierre Rene szykowny błyszczyk do ust typu CHIC GLOSS

Błyszczyk jest gęsty i lepki, co mi bardzo odpowiada, bo dzięki tej lepkości utrzymuje się bardzo długo na moich ustach i poprawki w ciągu dnia są ograniczone do minimum. Błyszczyki barwią usta  intensywnym kolorem, który intensywnie szkli się jak 'tafla wody'. Jedynym minusem i to do czego bym się doczepiła to jego aplikator, jest dość duży i osoby mające wąskie usta mogą mieć z nim problem, lecz w tym wypadku możemy sobie pomóc pędzelkiem.


natural code - przezroczysty matowy błyszczyk, idealnie nadaje się do wykończenia ust ombre, lub do nawilżenia trwałych pomadek.

almost famous - odcień w blado koralowym odcieniu, zawiera drobinki, które doskonale powiększają usta. 

in the nude -  nadaje ustom delikatnego transparentnego koloru, nałożony cienką warstwą np na inną pomadkę nada jej bardzo intensywnego połysku. 


W sprzedaży znajdziecie aż 22 przeróżne kolory tych błyszczyków.
Pojemność: 7ml
Cena: 10,99zł dostępne tutaj

Cena niewielka, a kosmetyk godny zainteresowania.

...

Miałyście? testowałyście? Jestem ciekawa Waszych opinii!



25 komentarzy :

  1. super sie prezentują zwłaszcza ten pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. lucky look jest super i ta cena :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy kolorek z MIYO wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm wszystkie wyglądają bosko!! Gapiłam się na nie ostatnio na stronie producenta :>

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze - te big bang gloss są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom dokładnie, myślę o rozszerzeniu kolekcji :)

      Usuń
  7. Kill girl bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądają na ustach, najbardziej podobaja i sie kill girl i in the nude.

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie be wyjątku mi sie podobają waszcza te cudeńska z MIYO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie polecam te z Miyo właśnie :) PR nie są złe, ale jakoś częściej sięgam po tw z M.

      Usuń
  10. Mam ten ostatni z mio i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miyo bardzo ciekawe. Szeryfowa córka mi się spodobała najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten błyszczyk pierwszy od góry. Ma fajny mleczny smak. Bardzo go lubię ! Mam też u siebie post na jego temat. Zapraszam na www.mela-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. kill girl mogłabym kupić, ale jednak wolę szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. MIYO - lucky look - cudowny!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam i jestem w fazie testów;) Ale nawet moja koleżanka zwróciła na nie uwagę jak miałam na ustach ;) Kolorki są super, również polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. replica bags in delhi replica hermes bag w2q92f3l01 replica bags seoul replica bags delhi go to these guys p2a14m8a99 replica bags vuitton Visit This Link l3x81y0m27 louis vuitton replica replica bags seoul n3r28x6y39

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe