Obserwatorzy

wtorek, 19 marca 2013

Estee Lauder - Moje przemyślenia

Witajcie!!

Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwą posiadaczką podkładu, o którym marzyłam od dawna!!
a mowa o 
Estee Lauder Double Wear 3N1 Ivory Beige



Podkład zakupiony w Sephora za 169zł  
30ml

Do tanich on niestety nie należy, ale jakie rezultaty  - ale o tym poniżej...


Dostępne odcienie:

 Jest ich aż 15, lecz z przykrością muszę stwierdzić, że w perfumeriach Sephora dostępnych jest zaledwie połowa, a w niektórych połowa z połowy :(

Ja dobrałam sobie sama, odcień IVORY BEIGE (skrót) 3N1
Kolor stworzony dla mnie!


Dlaczego skusiłam się na ten podkład?

Już wyjaśniam..
Jak wiecie, lub i nie wiecie był to mój kolejny MUST HAVE 2013 (więcej tutaj).

Po wcześniejszym testowaniu tego produktu, w formie próbek stwierdziłam że będzie on idealny dla mojej cery. Podkład długotrwale utrzymuję się na skórze nawet do 15h (czego doświadczyłam!!!).  
Wygląda świeżo,i nie rozmazuję się nawet pod wpływem wysokiej temperatury, wilgoci, czy wzmożonej aktywności.
 Nie zmienia koloru, nie rozmazuje się, nie brudzi ubrań.
Wykończenie naturalne półmatowe.




Przez czas użytkowania zdążyłam się z nim bardzo polubić, aplikuję go za pomocą gąbeczki BB, w terenie czasem dłońmi - bez większego trudu idealnie rozprowadza się na całej skórze. Cenię go za to, że zakrywa niedoskonałości mojej cery dodając mi przy tym pewności siebie. 

Podkład sam w sobie jest gęsty, i trzeba szybko działać bo zasycha  błyskawicznie na skórze, nie trzeba wiele produktu by pokryć całą twarz i szyje.
Co mnie trochę zniechęca to, że buteleczka nie ma atomizera i produkt trzeba "wylewać" z opakowania, i ten jego specyficzny zapach, przypominający spirytus...:( ale zapach zaraz wietrzeje po nałożeniu na skórę.
Bardzo mi zależało aby mieć w swojej kolekcji podkład, który będzie się utrzymywał na mojej skórze cały dzień, i takowy właśnie znalazłam - jest to mój ulubieniec wszech czasów!!!





 + + +
  PLUSY:
+ eleganckie opakowanie
+ łatwość nakładania
+ wydajność
+ trwałość!
+ krycie
+ nie zapycha porów
+ szeroki wybór kolorów
+ dobrze matuje



 _ _ _
MINUSY 
- brak dozownika
- zapach
- konsystencja
- cena 


Podsumowując:
 Podkład godny uwagi, lecz cena nie niska to trwałość mówi sama za siebie, strasznie ciekawi mnie jak się zachowa w lecie przy 30'C - jeśli przetrwa będzie to mój faworyt wśród podkładów i zostanie już zemną na długo...
Dodam również, że podkład ten nie roluje się w załamaniach na skórze, co mi niestety towarzyszyło przy innych podkładach na czole między brwiami.

Zachęcam do skorzystania z darmowych próbek w Sephora lub Douglas by przetestować go w domowym zaciszu i oczywiście dobrać kolor przed zakupem!

 A Wy miałyście styczność z Double wear? jestem ciekawa Waszych opinii.


25 komentarzy :

  1. oj kusisz :)
    a pytanko mam-czy używasz pod niego bazę czy jest tak dobry że nie ma takiej potrzeby??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bazą lub bez spisuje się perfekcyjnie! Czasem używam kremu zamiast bazy, ale zdarza mi się zapomnieć i aplikuję go bezpośrednio na skórę.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. macałam w douglasie ale przeraziła mnie jego dość ciężka formuła podobna do Revlona i boję się go użyć na mojej twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproś o próbkę, przełam się i zmienisz zdanie!!

      Usuń
  3. Ja miałam i jak dla mnie też idealny, tyle że wchodzi mi troche w pory na nosie:( ale trwałość idealna - jak przy podkładzie MAP:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham go za trwałość!! Jak na
      razie u mnie sprawdza się oki!!

      Usuń
  4. za taką cenę mogliby dorzucić pompkę ;p /E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz absolutną rację! No ale taki już wymysł producenta :(

      Usuń
  5. Mi ten on się marzy... Ja jednak w swojej kolekcji posiadam wiele podkładów aby zadowolić każdą klientkę jednak jezeli chodzi o mnie to jestem alergiczka i dobranie idealnego podkladu po ktorym mnie nie wysypie jest lada wezwaniem. U mnie jednak spisal sie loreal true match i juz z nim chyba pozostane...po kazdym innym nie moge wyleczyc skory... a po demacolu to juz byla katorg...walczylam z cera 3 miesiace:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi ja w swej kolekcji posiadam chyba ze 30 różnych podkładów (bo tak jak i Ty, też jestem wizażystką) i z żadnego nie byłam tak zadowolona jak z tego!

      Usuń
  6. Ja miałam właśnie próbkę i byłam zachwycona :) Ale też bardzo bardzo podkład z Clinique mi przypadł do gustu.. I teraz 'hjuston mamy problem' :P Ale cena mnie kurcze straszy trochę:( Póki co mieszam Lumene z odrobiną Pierre Rene i mam podkład idealny :) Ale L mi się już kończy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, ja przetestowałam Astor, MaxFactor, Kobo, Inglot, Maybelline, Paese, Sephora, Flormar, Joko, L'Oreal i stwierdzam, że żaden nie spisywał się dobrze! Do każdego miałam jakieś "ale.." pewnie z czasem też wychwycę w EL jakieś wady. Na razie jestem mu wierna w 100%

      Usuń
  7. Cena naprawdę wysoka, ja również przetestowałam wiele podkladów i uważam, że w tej cenie można kupić 3 inne jak nie więcej. No chyba, że kogos stać, to nie ma problemu :) ja jednak nie widze takiej potrzeby. Uwielbiam Revlon (który jest jak dla mnie w 100% ok)na wyjścia a na codzień cos lekkiego- różnych firm.
    Mysle, że jesli już porównywać podkłady to najlepiej w tym samym przedziale cenowym :)i zapewne przy EL wypadną słabo wszystkie podkłady ze średniej półki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię doskonale, jednakże ja potrzebowałam trwałego podkładu który nie spłynie mi z buzi czy też się zroluje. Zależy na co kogo stać, ja postawiłam sobie poprzeczkę na początku roku - dosyć wysoką, która chcę zrealizować do końca tego roku. No zobaczymy...

      Pozdrawiam Cię cieplutko i dziękuje za komenta.

      Usuń
  8. Czy podkład nie ciemnieje na skórze??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kolor jest dobrze dobrany, to po jego nałożeniu wyrównuje idealnie koloryt. Nie ciemnieje wręcz stapia się ze skórą, i jej odcieniem

      Usuń
  9. Słyszałam o tym podkładzie same pozytywy :)
    Jednak ja jestem wielką fanką Revlon ColorStay :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I właśnie te pozytywy mnie do niego przekonały!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że w końcu trafiłaś na trwały podkład, który nie wykazuje tendencji do rolowania. Swoją drogą nie rozumiem, dlaczego do nas docierają tylko niektóre odcienie. Wprawdzie funkcjonują serwisy aukcyjne, ale nie zastąpią nam wizyty w drogerii i możliwości skorzystania z testera...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiam - dlaczego tak jest! Polowałam na kolor Rattan 2W2 na allegro, tak jak i w perfumeriach nie posiadają w ogóle tego odcienia - dlaczego? nie potrafiły mi na to pyt.odpowiedzieć, twierdzą że takiego odcienia nie ma w ich gamie - śmiech na sali!

      Usuń
    2. Rattan tylko w salonie firmowym EL ;)

      Usuń
  12. też miałam próbkę tego podkładu i muszę powiedzieć, że bardzo podobał mi się efekt na twarzy, może i ciężki, ale co kto lubi, ja tam lubię, jeśli dobrze pamiętam, to właśnie na swój ślub malowałam się nim, oczywiście z próbeczki :)) Szkoda, że cena jest jaka jest, bo napewno by miał więcej zwolenniczek

    OdpowiedzUsuń
  13. mam go i na ekstremalne wyjścia, sytuacje sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Absolutnie najlepszy podkład !!! Nie znalazłam lepszego ,a przetestowałam wiele :-) Jeśli boicie się ,że będzie zbyt ciężki polecam Wam jego wersje light ( w tubce , cena ta sama jedynie mniejszy wybór kolorów ). Dodadam tylko ,że mam skórę mieszaną w kierunku tłustej i nic tak długo się na niej nie utrzymuje jak DW Estee Lauder ! Pamiętajcie tylko żeby stosowac go w niewielkiej ilości , bo wtedy nie stworzy efektu maski :-)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe