Obserwatorzy

wtorek, 26 listopada 2013

MAC - nowości


MAC wypuścił najnowszą kolekcję DIVINE NIGHT, produkty te bardzo mnie zaintrygowały, dlatego postanowiłam się z Wami podzielić jakie nowe perełki znajdziecie w MAC - u


Seria kosmetyków Divine Night nawiązuje do rozbłyskującego światła tworzącą perfekcyjną iluminację i aurę nieskończonego luksusu, który może opisać tylko jedno słowo - boski.
Wspaniałe kolory o zdecydowanych wykończeniach inspirują wieczorny spektakl, który z pewnością przyciągnie uwagę. Po zmroku cienie będą się skrzyć niczym gwiazdy.

Divine Night Mineralize Eye Shadow
Wypiekane minerały zamknięte w pudrowej formule umożliwiają delikatną i lekką aplikację. Kolor tworzy się lekko, warstwa po warstwie, bez efektu ciężkiego krycia. 


Pojemność 1.8g cena 105zł




Divine Night Fluidline
Ultradelikatna, żelowa formuła zapewnia precyzyję linera w płynie o bardziej jedwabistym, delikatniejszym wykończeniu. Nakładaj za pomocą pędzelka. Długotrwały. Nierozmazujący się. Bogata gama kolorów i wykończeń. 



Pojemność 3g cena 82zł





Divine Night Lipstick
Kolor plus tekstura na ustach, które spowodowały, że firma M∙A∙C stała się sławna. Wyrafinowane odcienie w połyskującym kolorze nude, satynowym ciemnoszarym, czerwonym i śliwkowym. 


Pojemnośc 3g cena 95zł




Divine Night Cremesheen Glass
Wykończenie ust, które utrwala kremow połysk szminki Cremesheen blaskiem błyszczyka M∙A∙C. Miękki, wygodny, nieklejący. Błyszczyk nakładaj za pomocą specjalnego aplikatora. Nałoż bezpośrednio na usta lub jako wierzchnią warstwę na szminkę. 


Pojemność 2,7ml cena 99zł




Divine Night Mineralize Blush
Wypiekane minerały zamknięte w pudrowej formule umożliwiają delikatną i lekką aplikację. Kolor tworzy się lekko, warstwa po warstwie, bez efektu ciężkiego krycia. Uwydatnia kości policzkowe i pokrywa je warstwą świetlistego, perłowego blasku.



Pojemność 3.2g cena 110zł



Divine Night Mineralize Skinfinish
Luksusowy, miękki jak aksamit puder o zmrożonym, metalicznym wykończeniu. Podkreśla policzki lub nadaje twarzy połysku. Para bogatych, kontrastujących, graficznych odcieni. 



Pojemność brak, cena 125zł



Divine Night Nail Lacquer 
Aksamitne złoto, najciemniejsze srebro i czerniejący burgund połyskują na paznokciach z lakierowanym wykończeniem aby rozpalić zazdrość innych wysoko połyskującą formułą. Lakiery zawierają odżywki i chronią przed promieniami UV. 



Pojemność 10ml cena 70zł






Powyższe produkty znajdziecie w internetowym sklepie www.maccosmetics.pl w edycji limitowanej.



17 komentarzy :

  1. Kolekcja przednia, tylko te ceny :(

    Ps. zapraszam do mnie, tym razem wszystko o podkładach plus mojakolekcja tych produktów :)

    Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne odcienie pomadek, w szczególności ta na zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To już chyba choroba u mnie, chcę wszystkie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym... WSZYSTKO :D Ale najbardziej podobają mi się te róże <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! urzekła mnie szminka..<3

    OdpowiedzUsuń
  6. ach ten MAC.. święta idą to może coś wpadnie do buta;) hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Mac uwielbiam, a te nowości mnie zachwyciły:) mikołaj tuż tuż to trzeba mu szepnąć co nieco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja lubie takie nowinki:) Jeszcze gdyby pieniążki dało sie drukować:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowności!! ale te ceny.. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze nie wiedziała o tej stronce mac .... dzięki :D a najbardziej wpadło mi w oko róże i szminki są całkiem przyzwoite :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nic nie wpadło mi w oko tym razem :)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że znalazłeś u mnie to czego szukałeś.
Będzie mi miło jeżeli pozostawisz po sobie ślad.
Justyna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

SHEINSIDE

Sheinside - Your Online Fashion Wardrobe